Главная » 2012 » Март » 21 » Mi vnasir / Մի վնասիր - Եթեր 20.03.2012
03:38:53
Mi vnasir / Մի վնասիր - Եթեր 20.03.2012
Mi vnasir / Մի վնասիրMi vnasir / Մի վնասիր
 

Հետաքրքրված անձանց հրավիրվում ենք միջազգային ճանաչում ունեցող բժշկական շոու-հաղորդմանը մասնակցելու համար։ Մասնակիցները հնարավորություն կունենան հաղորդման ընթացքում հարցերով դիմել բժշկին և մասնակցել շոուի մրցույթներին։ Բժիշկ Վահե Տեր-Մինասյանը կպատասխանի Ձեր բոլոր հարցերին։
 

Հաղորդավար-բժիշկ՝ Վահե Տեր-Մինասյան
 
 
 
Server 1
 
This text will be replaced
 









Категория: Mi vnasir | Просмотров: 1787 | Добавил: ArmHouse | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 3
3 Գոհար   (2013-07-20 17:28:21)
Բարև Ձեզ
ես ապրում եմ Շուշի քաղաքում,աղջիկս 18 տարեկան է և նրա մոտ բժիշկները հայտաբերեցին հորմոնալ խանգարումներ և 2012թ սեպտեմբերի 15-ից սկսաց առ այսօր յուրաքանչյուր ցիկլից հետո նշանակեցին օգտագործել Դիանե , Անդրոկուր և վիտամին Ե: Եթե անհրաժեշը համարեք ես կարող եմ ուղարկել նաև բոլոր հետազոտությունների արդյունքների սկանավորված տարբերակները:
Բայց, ցավոք խնդիրը առ այսօր ոչ միայն չի լուծվել այլ ավելի է խորացել:Մինչև բուժումը սկսելը աղջիկս երբեք դաշտանի խանգարում չէր ունեցել: Իր մոտ շեշտված էր տեսողության վատացում, ներվային լարվածություն, ընդհուպ ուշաթափություն , ձեռքերի դողոց և մազակալություն ամբողջ մարմնով:Բայց հիմա առանց դեղերի օգնության դաշտան չի տեսնում, ավելացել են ստամոքսի սուր ցավեր, մեջքի ցավեր , գլխացավեր,գլխացավերից աչքերը կարմրում են ու ցավում, գլխի մազերը կարելի է ասել 60 տոկոսով թափվել են,իսկ մարմնի մազերը պարզապես չեն շատանում, տեսողությունը -2.7 էր , նույնն է մնացել:
Այս ամսվա 18-ին հերթական անգամ այցելեցինք բուժող բժշկուհուն և նոր դեղերի շարք նշանակեց,մեկնաբանելով որ սրանք ավելի թույլ են քան նախորդները ,բայց քանի որ երեխան այս ամիս էլ դաշտան չի տեսել և իր նորմալ օրից արդեն հինգ օր անցել էր, առաջարկեց էլի ու էլի խմել դյուֆաստոլ: Իսկ երբ հարցրեցինք թե էսպես մինչև երբ պետք է հաբեր օգտագործի, պատասխանեց ` մինչև երեխա ունենալը:
Պատասխանը ինձ ավելի վախեցրեց ու անհանգստությունս կրկնապատկեց:Բայց հրաժարվել բուժման ընթացքից`առանց հասկանալու դրանից բխող հետևանքները, չեմ կարող ու չգիտեմ ինչ անեմ:
Խնդրում եմ որպեսզի օգնեք թե երեխայիս և թե ինձ, գրագետ ու ճիշտ կազմակերպելու բուժման հետագա ընթացքը ,իսկ եթե անհրաժեշտ է ընդհանրապես հրաժարվել բոլոր տեսակի դեղորայքից, ապա գոնե այդ չուշացնենք և առանց այն էլ ունեցած խնդիրներին էլ ավելին չավելացնենք: Կատարվածը ուղղելու ակնկալիքով եմ Ձեր օգնությանը դիմում և հույս ունեմ ,որ խնդրանքս անպատասխան չեք թողնի:
Կանխավ շնորհակալությամբ` Արցախից Գոհար Մամուլյան

2 ArmHouse   (2012-03-25 20:14:04)
Babajan Astxik, aveli lava es inch grel es Shanti pashtonakan kayqum gres, stex Vahe Ter Minasyane djvar karda)) isk ayntex huyser kan vor kardzaganqen

1 Babajan Astxik   (2012-03-25 14:08:39)
Հարգելի բշիշկ Վահե Տեր-Մինասյան
Ես Լիանա Մկրտումյանս ապրում եմ Ստեփանակերտում: Ունեմ 19 տարեկան աղջիկ, անունը Աստղիկ: 6տարի առաջ Աստղիկս նոր տարվա գիշերը ուշագնաց է լինում:Հասցնւմ ենք Երեվան Երեբունի հիվանդանոց Բժշկուհի Տատյանա Ստեփանյանի հետազոտությունից հետո 5տարվա բուժում է նշանակում ասելով որ երեխայի մոտ սկզբնական Էպիլեպսիա է: 3 տարի դեղերի խմելոից հետ ամեն ինչ նորմալ էր և երեխան թաքցնելով դեղերը կարելի ասել որ 2 տարին նորմալ դեղերը չի խմել: 5տարի անց 2011 թվականի մայիսին նոպան նորից կրկնվեց գիշերը ուժեղ ձայնից արթանանալուց: 2011թ. մայիսից մինչև 2012թ մարտ ամիսը 5 անգամ արդեն ուշաթափվել է միշտ էլ գիշերները երբ արդնանում է ինչ որ ցավից ՞մեծ մասամբ դա կատարվում է դաշտանի ժամանակ: Բշժկի հետ խոսելուց հետո առանց անալիզների նշանակեց Epiks կամ kepra դեղը որը Ստեփանակերտում չկա վաճառքում:
Խնդրում եմ ձեր խորհուրդը դեղերը շարունակեմ տալ թե ուրիշ բշժկի մոտ տանեմ հետազոտման: Նշեմ որ մարտ ամսին որոշ արյան անալիզներ տվեցի Երեվանում բոլորը նորմալ էր: Աղաչում եմ ձեզօգնեք մեզ այս մղջավանքից դուրս գալու համար: Աստղիկը իմ միակ աղջիկն է ,որը իմ ամուսնու մահից հետո իմ միակ իմաստը այս կյանքում: Խնդրում եմ ուղություն ցույց տվեք ուրիշ ում մոտ տանեմ բուշվելու համար: Կանխավ շնորհակալություն:

Имя *:
Email:
Код *: